Zaprezentuj się na targach – poznaj 5 niezawodnych sposobów na ściągnięcie uwagi klientów

Targi branżowe to doskonała okazja do zaprezentowania firmy – tym bardziej że tego typu imprezy przybierają obecnie coraz atrakcyjniejszą formę. Działania marketingowe promujące firmę podczas takich eventów noszą nazwę  trade show marketingu. Oto kilka sprawdzonych sposobów na przykucie uwagi klientów.

Sposób 1 – Atrakcyjne stoisko to podstawa!

Chcąc przyciągnąć uwagę klientów podczas targów branżowych, należy zacząć od odpowiedniego przygotowania stoiska. To jeden z najistotniejszych elementów strategii trade show marketing. Warto postawić na oryginalność przejawiającą się głównie nietypową formą stoiska. Wcale nie musi mieć ono tradycyjnego kształtu. Co prawda tego typu realizacja wiąże się z wyższymi kosztami, niemniej zapewnia większe zainteresowanie ze strony osób, które odwiedzają targi.

Sposób 2 – Wykorzystaj rollupa lub napinany baner!

Rollupy i napinane banery są rodzajami prostych systemów wystawienniczych. Logo firmy, a także jej dane teleadresowe – włącznie z nazwami profili w mediach społecznościowych, prezentują się  na takich noś kich reklamy niezwykle efektownie. W ten sposób można zagospodarować przestrzeń wokół stoiska, pamiętając oczywiście o tym, aby rollup lub baner były spójne pod względem stylistycznym z całym stoiskiem.

Sposób 3 – Sięgnij po balony z nadrukiem!

Balony reklamowe z nadrukiem, które można zamówić w sklepie torebkianma.pl to dodatek idealny do wykorzystania podczas targów branżowych. Umieszcza się na nim zwykle logo firmy, niemniej może być to także np. motto przyświecające danemu przedsiębiorstwu. Obecnie to jedna z najmodniejszych i najbardziej wyróżniających się form promocji. W miejscach, w których odbywają się targi – czyli przeważnie w dużych halach świetnie przystosowanych do tego typu imprez – zawsze jest bardzo dużo odwiedzających. Balon z firmowym logotypem nietrudno dostrzec z daleka. Ważne jest to, aby jego barwa pasowała do kolorystyki stosowanej przez firmę – podobnie jak w przypadku banerów czy rollupów chodzi o zachowanie spójności wizualnej.

Sposób 4 – Konkursy z nagrodami zawsze na topie!

Znakomitym sposobem na bliższe zapoznanie klientów z ofertą firmy są konkursy z nagrodami. Gadżety reklamowe takie jak smycze do kluczy, kubki, breloczki, długopisy itp. idealnie sprawdzają się w roli nagród. Możliwość otrzymania tego typu drobiazgów przyciąga wielu potencjalnych nabywców, np. w zamian za obserwowanie w mediach społecznościowych.

Zaprezentuj się na targach – poznaj 5 niezawodnych sposobów na ściągnięcie uwagi klientów

 Sposób 5 – Ulotek i folderów nie może zabraknąć na stoisku!

Trudno wyobrazić sobie stoisko firmy podczas targów branżowych bez ulotek reklamowych i folderów. Rzecz jasna pracownicy firmy mogą je wręczać potencjalnym klientom nie tylko na stoisku, ale też i w innych miejscach, zachęcając ich w ten sposób do odwiedzenia konkretnego pawilonu. Koniecznie trzeba zadbać o szatę graficzną ulotek i folderów, niemniej ich zawartość jest równie istotna. Informacje powinny być przedstawione w przejrzysty oraz czytelny sposób oraz zilustrowane profesjonalnie wykonanymi fotografiami.