Jak poprawić sposób obsługi klientów?
Zorganizowana obsługa klienta to jedno z największych wyzwań, z jakimi mierzymy się prowadząc działalność gospodarczą. Rozwijając naszą firmę, zyskujemy coraz więcej nowych klientów, co nas oczywiście cieszy, ale zaczynamy mieć wtedy problemy z zapewnieniem wszystkim takiego samego standardu obsługi. Miewamy poczucie, że tracimy kontrolę nad tym, jak to wygląda, gdy część obowiązków w tym zakresie przekazujemy pracownikom. Musimy jednak umiejętnie rozdzielić pracę, z korzyścią dla jej efektywności i naszych zarobków. Jakość i szybkość obsługi klienta jest niesamowicie cenionym wskaźnikiem, który w większości przypadków przekłada się wprost na sukces całego biznesu.
Uporządkowana obsługa klientów na wszystkich kanałach
Tam, gdzie pracuje wiele osób, nie trudno jest o pomyłkę. Bardzo często właściciele firm narzekają na dublowanie się obowiązków, nieskuteczne rozdzielanie spraw i pewien chaos w kontaktach z klientami, co niestety powoduje wśród nich niezadowolenie. Nowoczesne rozwiązania, jakie proponuje Ci dziś system Thulium pomogą uniknąć Ci tych kłopotów, wprowadzając obsługę klientów na zupełnie inny poziom. Thulium pozwala na całościowe objęcie obsługi klienta na wszystkich kanałach komunikacyjnych, porządkując poszczególne z nich, precyzyjnie rozdzielając zadania i systematyzując zbierane na temat klientów dane. W każdej branży spowoduje to skok w jakości obsługi klienta oraz wygeneruje ogromną oszczędność czasu. Dodatkowym atutem jest także możliwość łatwego nadzorowania poszczególnych procesów i szybkiego reagowania na błędy.
Jedna skrzynka, wiele możliwości
Sprawy, z którymi dzwonią do Ciebie klienci bardzo często są do siebie podobne. Warto zatem wykorzystać w tym zakresie możliwości, jakie dają automatyzacja i system obsługi zgłoszeń. Każda sprawa, z którą zgłasza się klient trafia do wspólnej skrzynki i jest przekształcana w tzw. ticket. Zostaje on jasno przypisany konkretnej osobie do obsługi, ale wszyscy w razie potrzeby, mogą mieć do ticketu dostęp. System obsługi zgłoszeń Thulium pozwoli Ci zatem w pełni zarządzać kontaktem z klientami w pozytywny dla obu stron sposób. Klient otrzyma szybką i sprawną obsługę, a ty pełny zakres kontroli nad jakością i sposobem załatwiania sprawy. Prywatne skrzynki mailowe nie pozwolą Ci wykorzystać potencjału, jaki drzemie w pracy zespołowej.
Usprawnienie pracy w firmie
Cały zespół dzięki jasno rozdzielanym zadaniom wie, co ma robić. Praca przebiega zatem w uporządkowany sposób, a żaden mail czy telefon nie zostanie pominięty. Klient ma pewność obsługi na poziomie, który Ty sam uważasz za satysfakcjonujący. Zadania się nie dublują, ale jeśli zachodzi taka potrzeba ticket może zostać przekazany innej osobie, wraz z całą historią sprawy i kartą klienta. Przydział ticketu do właściwego konsultanta wprowadza też pewność, że zostanie on obsłużony fachowo, przez osobę kompetentną w danej sprawie. W trakcie pracy widzisz kto i nad czym pracuje, na jakim etapie jest sprawa i jak długo klient czeka na odpowiedź. Możesz podejmować decyzje na podstawie faktycznych i aktualnych danych.